SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Saturday, December 1, 2012

HUSINA SEAFOOD KALI PERTAMA

Suatu weekend...

Kitorang balik rumah Mak. Lepak2 smpai petang. Bila dah petang tetiba je rasa lapor. Tetiba, hokay... tetiba... ;P

Mak ok je kalau nak masak untuk dinner. Tapi, aku yang malas nak tolong. Ha3...

Jadik, aku gediks2 ajak makan kat luar je. Nasib baik takde bantahan. Fuh!

~ My 'sayang' ajak ke Husina Seafood. My 'sayang' jumpa restoran ni masa ulang-alik pergi site. Bagus betul tahap pemerhatian dia. Sambil ulang-alik ke site pun boleh lagik tengok2 port makan. Inilah suami yang saya cari..!!! He3...

~ Hokay! Ni nak mengorder makanan ke nak berhujah? Ha3...

~ Aku nak tayang tudung baru. He3...



~ Hari tu beli, hari tu jugak pakai. Tak sempat basuh pun. Punya la excited kan... He3...



Enough pasal tudung  baru. Cerita asal kan nak cerita pasal Husina Seafood nih. Sila kembali ke pangkal jalan. ;P

Husina Seafood ni ada 2 branches kot. 1 kat Kampung Bahagia & 1 lagik kat area Batu 4, Jalan Changkat Jong nun. Aku agak2 je owner adalah orang yang sama sebab nama restoran sama kan... Konsep pun ala2 sama jugak. So, aku syak memang owner dia orang yang samalah. 

Yang kami terjah ni adalah yang kat Batu 4. So far, makanan dia sodap jugak. Servis pun ok jugak. Boleh la kalau korang nak try terjah. Carik je alamat kat bawah nih:-

Husina Seafood
Batu 4, Jalan Changkat Jong
Teluk Intan, Perak


:: Like3, ek! ::



No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google