SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, September 26, 2017

SEJENIS RINDU

Rindu.

What? Pada Oppa? 

Owh... itu of course..! Buah hati pengarang jantung, you ols..! Giler tak rindu! Ahaks...

Tapi, ini lain. Bukan pada sejenis manusia. Tapi, sejenis hobi, kesukaan, addiction... atau apa2 yang sewaktu dengannya. Rindu pada blog. Rindu pada entry. Rindu pada bloghopping. 

Lama nau2 tak update. Cerita yang berlambak tu terperam. Kekangan masa. Aku busy. Busy adapt sesuatu yang baru. Yang aku perlu gali dalam2, jauh2. Maklumlah... tukar unit. 

Dari Pentadbiran membawak ke Pembangunan. Ilmu baru. Ilmu berangkai2. Banyak yang aku perlu tune. Mindset. Proses kerja. Public relation skill. Konsep berwajah manis & senyum itu sedekah. Bla3...

Pentadbiran = Kenangan manis + passion + rigidity (no means NO! Yes means YES!) + kepuasan maksima!

Pembangunan = Kenangan yang perlu dicipta + passion yang berdikit2 + masih rigid tapi, perlu public relation skill yang agak mantap + kepuasan yang berbeza.

Aku bersyukur sebab pertukaran unit ini membawak kepada 1 lagik cabang rezeki. Tak mewah tapi, alhamdulillah... 

Aku cuba jadik the best version of me. Aku cuba perform well. Aku kutip ilmu dari sekecil2 zarah sampailah ke sebesar2 alam. In shaa Allah...

~ Dah membebel2 tetiba lapor. Jadiklah cenggini gambar ia. Ha3...

Sekian, wassalam... ;P


:: A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y ::



No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google